МОРАЛЬНО-ЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ. НАРОДОЗНАВСТВО

"Найдорожчий скарб у кожного народу-його діти, його молодь, й що свідоміше робиться громодянство, то з більшою увагою ставиться воно до виховання дітей, до забезпечення їм найкращих умов життя". Софія Русова.

Працюючи більше 10 років за методикою видатного італійського педагога Марії Монтессорі ми відчули необхідність звернутися до педагогічної спадщини видатного українського педагога Софії Русової , яка приділяла велику увагу розвитку духовності дитини та її моральних якостей.

Вони були однодумницями та послідовницями , працювали над питаннями становлення системи навчання та виховання дітей дошкільного віку.

/Files/images/Монтессори и дети.jpgМАРІЯ МОНТЕССОРІ/Files/images/Русова.jpgСОФІЯ РУСОВА

/Files/images/класс.jpgПерший дитячій садок

Основні педагогічні ідеї Марії Монтессорі та Софії Русової тісно пов’язані між собою у своїх напрямках та задачах. Індивідуальний підхід до навчання та виховання, свобода вибору діяльності, розвиток самостійності, любов до праці та порядку у Марії Монтессорі, доповнюють та збагачують принципи Софії Русової : пізнання своєї душі, її духовне збагачення, яке спирається не тільки на знанні моральних правил, але і на любові; вдосконалення моральних та естетичних почуттів, пізнання добра та вміння відрізнити його від зла, вміння насолоджуватися добром нескінченно; бути гуманним, відроджувати духовну спадщину свого народу, виховати повагу до традицій, обрядів, свят, до рідної мови . В центрі уваги завжди знаходиться дитина з її особливостями та менталітетом.

/Files/images/DSC_6634.JPGФРАГМЕНТ МАТЕРІАЛІВ З МОРАЛЬНОГО ВІХОВАННЯ

/Files/images/DSC_6656.JPGВИВЧАЄМО ГЕРБ УКРАІНИ

В вирі сучасної низької духовності, черствості та байдужості ми поставили задачу: звернутись до тих вічних джерел, з яких черпав наснагу та мудрість наш український народ.

/Files/images/DSC_6347.JPGСИМВОЛІКА КОЛЬОРОВИХ СТРІЧОК У ВІНОЧКУ/Files/images/DSC_6359.JPGДуже важливо не втрачати спадкоємності поколінь і з самого раннього віку виховувати у дітей національний інстинкт: вчити дітей усвідомлювати себе громадянином своєї країни, маленькою часточкою своєї великої Батьківщини.

/Files/images/DSC_6685.JPGНАША КРАІНА -- УКРАІНА/Files/images/DSC_6623.JPGНАШЕ МІСТО-- ОДЕСА

Виховувати бажання і потребу вивчати рідну мову і спілкуватись нею, знати традиції та звичаї рідного народу.

/Files/images/DSC_6441.JPGВИВЧАЄМО НАРОДНІ СВЯТА

/Files/images/DSC_6480.JPGСИМВОЛІКА КВІТІВ НА УКРАІНСЬКИХ ОРНАМЕНТАХ

Вчити дитину цінувати культ родини, сімейні цінності, поваги до батька та матері, до пам’яті предків, дати можливість дітям знайти і визначити своє місце в родині, в країні, у світі.

/Files/images/DSC_6581.JPGРОДИННЕ ДРЕВО/Files/images/DSC_6579.JPG

Велике значення має роль дорослого та вихователя у житті та розвитку дитини. Необхідно змінити ставлення дорослого до дитини, дитини до дорослого та дітей один до одного. Ці зміни передбачають, що головною в педагогічному процесі є дитина, а вихователь помічник і добрий друг. Він завжди відгукнеться на прохання дитини : «Допоможи мені це зробити самому».

/Files/images/DSC_6588.JPGФЕРМА/Files/images/DSC_6496.JPGУКРАЇНСЬКІ ПИСАНКИ

Кол-во просмотров: 1245

Комментарии